piatok 23. septembra 2022

Začína zimný semester...

 

Ešte jeseň ani poriadne nezačala, a ja už ležím s kašľom a boľavým hrdlom. Prechod do zimy moje telo nezvládlo tak, ako som očakávala. Mimo iného sa už naplno venujem písaniu bakalárskej práce, čo v tomto stave nie je práve ideálne. Bohužiaľ mi nič iné neostáva. Výhodou ale je, že do polovice októbra nemám žiadne vyučovanie, takže si aspoň ráno môžem dlhšie pospať.

Momentálne mám rozčítanú knihu The Reader od Traci Chee. Čakala som niečo na spôsob Jumanji- džungľa, dobrodružstvo a napätie. Zatiaľ kniha spĺňa všetky moje požiadavky. Možno je na môj vkus trošičku temnejšia, ale autorka aspoň nezachádza do nepríjemných podrobností. Hlavná hrdinka je sympatická a realisticky vyobrazená. Mám však isté pochybnosti o mužskom protagonistovi, ktorého osobnosť mi príde trošku zvrátená...

Samozrejme ako obvykle, aj túto jeseň vychádza množstvo nových kníh. Zaujímalo by ma, ako si mám nájsť čas na písanie bakalárky, čítanie už kúpených kníh a ešte aj kupovanie a čítanie nových kníh :D Tak trochu ale tuším, že čítanie bude musieť počkať do Vianoc. Alebo do chvíle, kým nebude bakalárka napísaná. Ach jo. Teším sa však na november, kedy sa po 2 (alebo 3?) rokoch konečne bude konať Bibliotéka 😊 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára