pondelok 10. septembra 2018

Unboxing 14 (knižné prírastky)

Poznáte ten pocit, keď máte doma minimálne 1000 neprečítaných kníh, no aj napriek tomu si kupujete ďalšie? A ďalšie, a ďalšie...

Dnešné prírastky som nezohnala v kníhkupectve, či už kamennom alebo online. V rámci prechádzky som zablúdila do antikvariátu a vyše hodiny sa tam prehrabávala. Prešla som beletriou, slovenskými knihami, fantasy literatúrou, sci-fi, dejinami...

Domov som si odniesla dve knihy. Prvou z nich je Pohanský král. Túto knižku mám na svojom tbr liste už stráááášne dlho, no cena 15 eur ma vždy odradila. Oplatilo sa čakať, pretože v antikvariáte som ju našla za 6 eur. Viete si predstaviť moju radosť. Hlavne, keď je len v mierne opotrebovanom stave. Knihy o kráľovi Artušovi lúskam ako oriešky, či už v angličtine alebo slovenčine. No a teraz sa pridá aj čeština. :) 

Druhou knižkou je Eleanor a Park. Tu ma taktiež odrádzala cena a najmä moja nerozhodnosť. Knihu som si chcela prečítať už keď vyšla, no nedostala som sa k nej. A to bolo šťastie. V antikvariáte som ju našla za 3,50 eur a bez jediného škrabanca! Do knižnice mi teda pribudli dve nádherné knihy (spolu za 9.50!) , na ktoré sa už nemôžem dočkať. 


A čo vy? Kúpili ste si v poslednej dobe nejaké zaujímavé kúsky? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára