sobota 7. októbra 2017

Týždeň s knižkou 4

V písaní článkov tohto typu som mala menšiu pauzu, keďže sa toho veľa dialo. Našťastie mám teraz trochu zvyšného času, a tak sa s vami podelím o dojmy z tohto týždňa. Či už knižné alebo nie.

Konečne sa jeseň poriadne rozbehla. Stromy sfarbené do žlta, chladnejší vánok, štrbavé slnko. Neviem ako vy, ale ja mám zo všetkých ročných období najradšej práve jeseň. Ktovie prečo ma čítanie baví o čosi viac. Rada sa zamotám do teplej deky so šálkou horúceho čaju a celé hodiny (celý deň) obraciam stránky knihy. Tento rok mi jeseň okrem pestrej prírody nadelila aj chorobu, takže som stále zalezená doma. Ešte, že je víkend, pretože som napoly hluchá a na nohách dokážem stáť maximálne päť minút.

No ale vráťme sa k príjemnejšim veciam. Tento týždeň som si urobila menšiu radosť a objednala si knižku, po ktorej pokukujem už odkedy vyšla. Okúzlila ma svojou prepracovanou obálkou a samozrejme zaujímavým príbehom. Jedná sa v podstate o novinku, na pulty kníhkupectiev sa dostala až začiatkom septembra. Po knihu som sa vybrala večer, keď som sa vrátila zo školy. Všade tma, len ja a mamka (ktorá šla dobrovoľne so mnou) sme brázdili ulice. Ale stálo to za to, pretože Divotvůrce z pera Sebastiena de Castella na mňa už čaká na poličke.

Jedna kniha mi ale nestačila. Veď za prvý celkom úspešný mesiac školy sa musím náležite odmeniť, nie? A tak som len zo srandy otvorila bazoš a prebehla pár inzerátov. Mala som šťastie, pretože jedna baba z Košíc predávala knižku Dám ti aj Slnko len za 5 eur. Vzhľadom na to, že si knihu chcem už dlhšiu dobu prečítať, som neváhala ani sekundu.

Na knižky sa vrhnem hneď, ako spracujem Uprooted. Tú som mala rozčítanú už od februára, keďže som ju mala skôr ako také „čakacie“ čítanie. Jednoducho som po nej siahla, keď som dočítala nejakú knihu a nechcela som začať s novou. Tentoraz ma však natoľko chytila, že som ju jednoducho musela prečítať do konca. A...asi som sa zamilovala...

Do knižnice mi teda pribudli 2 krásne knižky. To, že ich pomaly nemám kam dávať, je druhá vec...

A aký bol váš týždeň? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára