nedeľa 5. marca 2017

Mesiac knihomoľa 5, 6

Pekný nedeľný deň želám! Keďže mi od zajtra začínajú prázdniny + som po operácii, mám množstvo voľného času. Čo to teda znamená? Áno, presne tak- viac času na blog.
Dnes vám ukážem, aké knihy som si kúpila/ prečítala, poprípade aké knihy som dostala za mesiace január a február. Samostatné januárové zhrnutie nebolo z toho dôvodu, že som takmer nič nestíhala (škola, škola a zase škola). O to bohatší bude tento článok.

Aké knihy som si kúpila?
Za dva mesiace mi do knižnice pribudlo 6 nových kníh. Moje predsavzatie skončilo tak rýchlo, ako sa začalo. Na moju obranu ale musím povedať, že 3 knihy sú za akciové ceny a jedna je od sestrinej kamarátky, takže som plnú cenu zaplatila len za 2 knihy. Radosť mi urobili:




Aké knihy som  prečítala?
Vzhľadom na minimum voľného času sa mi za dva mesiace podarilo prečítať 7 kníh, z toho 4 v januári a 3 vo februári. Celkovo som za tieto dva mesiace prečítala 1927 strán, čo je dosť málo, ale snáď to v budúcnosti bude lepšie. 
  • Povinné čítanie nepustí, preto je prvou knihou Na západe nič nové od Remarquea. Knižku som prečítala za dva dni, keďže emócie vyvolané príbehom mi nedovolili stihnúť to za jedno poobedie. Príbeh o stratenej generácii ma donútil sadnúť si a zamyslieť sa.  4/5
  • Na pozdvihnutie nálady som ďalej siahla po knižke, ktorú mi odporúčalo už viacero ľudí, no ja som stále váhala. Chyba. Ari a Dante si ma k sebe pripútali svojou inakosťou a svojským pohľadom na svet. Dobrodružstvá sme spolu prežívali len 3 dni, no je možné, že sa onedlho stretneme opäť.   5/5
  • Knižka Everything, everything patrí medzi príbehy, ktoré sa vám v pamäti uchovajú aj týždne po dočítaní. Všetci, ktorí knihu čítali, mi iste dajú za pravdu, ak poviem, že ide o naozaj výnimočný a emóciami nabitý príbeh. Knižku som čítala v angličtine, keďže som nemala ani poňatie o jej slovenskom a českom preklade. O to dojemnejší príbeh bol. Mimochodom- 9. mája sa môžeme tešiť na film. :)) 5/5
  • O Upírovi Nula sa rozpisovať nebudem, moje dojmy si môžete prečítať v minirecenzii TU.
  • Keďže som kedysi fičala na seriáli Kosti, knižka Vírus o neteri Temperance Brennanovej bola must read. Nevedela som, čo od príbehu čakať, keďže šlo o prvé YA dielo od autorky, ku všetkému triler. Keď som sa však začítala, stránky sa otáčali samé. Príbeh bol napínavý a mal naozaj originálnu myšlienku. Ak máte radi napätie, ale nepohrdnete troškou nadreálnosti, kniha je pre vás ako stvorená. 5/5
  • Predposlednou knižkou sú Rozprávky Barda Beedla od J.K.Rowling. Knižku som prečítala pred spaním, pretože som potrebovala po celom dni vypnúť. Celkovo sa mi páčila, i keď niektoré časti mi prišli trošku pritiahnuté za vlasy. 4/5
  • Poslednou prečítanou knihou za február bol Harry Potter a Tajomná komnata. Čítala som ju počas môjho 11-dňového pobytu v nemocnici, aby som si skrátila čakanie na operáciu. Aj keď ide podľa mňa o slabší diel, na Harryho nedám dopustiť. 4/5

Aké knihy som  dostala?
0.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára