pondelok 16. mája 2016

Narodeninový výlet do Bratislavy.

Tento víkend sme sa s rodinou vybrali do nášho hlavného mesta. Dôvodom bola oslava 17ky mňa a mojich dvoch sestier. Áno, sme trojičky. :D
Poviem vám, sedieť takmer 6 hodín vo vlaku nie je med lízať, najmä ak má vlak hodinové meškanie. Našťastie sme to všetci zvládli bez väčšej ujmy na zdraví a okolo 11.00 sme už dýchali bratislavský vzduch. Z hlavnej stanice sme sa zviezli autobusom na Hodžovo námestie a odtiaľ priamo k nášmu hotelu.  

                                                                                
Keďže sme ale mali čas do 14.00, kedy nám upratali izby, vybrali sme sa do mesta. Na začiatok sme zašli do reštaurácie s typickými slovenskými jedlami. Jedlo bolo vynikajúce aj keď jeho príprava trošku trvala. Po výdatnom obede sme spolu so sestrou zbehli o poschodie nižšie do kníhkupectva, kde sme pobudli niečo cez pol hodinku. Bohužiaľ som si nič nevybrala, a tak naše kroky viedli do Martinusu. Tu som si ako náhradu kúpila hneď dve knižky a to Klamári od E. Lockhartovej a Na kometě od J. Verna.  


Ďalším bodom nášho programu bolo ubytovanie a vybalenie vecí. Izba, v ktorej sme boli ubytovaní, mala dve samostatné postele a jednu poschodovú posteľ. Samozrejme, že som si zabrala tú hornú. Neskôr babka navštívila spolužiačku, ktorá bývala neďaleko. Ja som zatiaľ ostala na izbe a čítala Klamárov.         
          
                                                         Dovolím si ukradnúť fotku svojej sestre. ZOO
                                
Na druhý deň sme sa chystali do zoo, ale príroda sa rozhodla potrestať ma, takže šli len sestry a bratranci. Ja som ostala spolu s babkou na izbe. Okolo 12.30 sme šli znova do mesta, najesť sa a ZNOVA do už spomínaného kníhkupectva pod reštikou. A div sa svete! Ja som si vybrala knihu! Voľba padla na Karanténu: Samotári od autora menom Lex Thomas. Sestra mi ju kúpila k narodeninám a vyšla ju len na 3,99.    

                                                Istý čas sme strávili aj v Martinuse :)
                                          
Ešte sme sa trochu pomotali po meste, potom sme zamierili smerom k hlavnej stanici. Nasadli sme do vlaku a viezli sme sa domov. O tom, ako som zaspávala, asi ani písať nemusím. Domov sme dorazili o 22.55. Čo sa dialo potom, to je všetkým jasné. Ľahla som si do postele a zobudila sa až ráno.

Na záver prikladám fotky mojich knižných úlovkov. 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára