pondelok 20. augusta 2018

Unboxing 13

Dnes ma potešil balíček z projektu Podporujeme slovenských autorov. Na knižku som sa tešila ako malá, už keď som si ju vyberala. Fantasy pre mladých, k tomu z pera slovenskej autorky? To beriem všetkými desiatimi. Poďme sa teda pozrieť, aká knižka mi prišla. 



Zabalená bola pekne, s bublinkovou fóliou vo vnútri. 



Kuk... 



A tu ju máme. Jedná sa o knihu Venile: Pokrvní od Valentíny Sedilekovej. Ako som už spomínala v minulom článku, uchvátila ma obálka. Tóny ružovej a žltej sa mňa pôsobia magicky, no zároveň vo mne vzbudzujú akúsi divokosť. Možno to bude kvôli samotnému námetu príbehu. 



 "Bezstarostný život stredoškoláčky Kathrin sa otočí naruby vo chvíli, keď sa po škole roznesie škandál, v ktorom hrá hlavnú rolu. Tlak zvláda len vďaka dobrým priateľom, no jej hnev vyvrcholí... premenou na zviera. Kathrin si myslí, že sa zbláznila. Naplánuje pomstu ako poslednú možnosť očistiť svoje meno. No ani len netuší, že sa medzitým spustili prvé kamienky lavíny, ktorá ju prostredníctvom odvážneho chlapca zavedie na Venile, očarujúcu planétu oddelenú Prechodom. Zistí, prečo žije u nevlastných rodičov, čo znamenajú jej nezvyčajné schopnosti a prečo je tá, na ktorej pleciach leží osud celého sveta. Napriek okolnostiam, ktoré ju tlačia po predurčenej ceste Pokrvnej, konečné rozhodnutie, ktoré ovplyvní nielen jej život, musí urobiť ona sama."

Vo vnútri knižky nájdete aj nalepenú mapu. Mňa v nej čakal aj milý lístoček od zakladateľky projektu. :) 


Ostáva mi len povedať, že sa na čítanie teším a pustím sa doň hneď, ako dočítam príbeh "800 míľ po Amazone."


2 komentáre:

  1. Knižka vyzerá veľmi pekne. Táto nová verzia sa mi páči oveľa viac ako pôvodná. Len ešte som na ňu nemala čas, tak dúfam, že čoskoro sa k nej dostanem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Knižku odporúčam, bola celkom príjemným prekvapením. :)

      Odstrániť