streda 31. mája 2017

Mesiac knihomoľa: apríl+máj

Po dvoch mesiacoch som sa opäť rozhodla podeliť sa s vami o moje knižné zážitky, prírastky, prečítané knihy...
Je toho toľko, že ani neviem, kde mám začať. Asi vám najprv ukážem knižky, ktoré sa mi podarilo prelúskať. 
  • Prvou knihou bolo pokračovanie na Seduktora od dvojice slovenských autoriek Sofia Vitalle. Prvý diel sa mi celkom páčil, no dvojka, to už bolo iné kafé. Keďže milujem tématiku padlých anjelov, Lucifera, pekla a všetkého naokolo, knihu som doslova zhltla. Viac si môžete prečítať v mojej recenzii TU. Knižka mi prišla ako recenzný výtlačok vrámci projektu Podporujeme slovenských autorov.
  • Pokračovala som ďalšou knihou od slovenskej autorky. Tentoraz to boli Arnarove deti od Blanky Gondovej. Obdobie vikingov mi je celkom blízke, preto niet divu, že som si príbeh zamilovala. Boli v ňom však menšie chybičky. Viac v recenzii TU.
  • V blogerskom svete sa dosť pretriasala nová kniha autorky Divergencie, Zárezy smrti. Možno to boli práve rozporu plné hodnotenia, ktoré ma donútili po knihe siahnuť. Jej prečítanie neľutujem. Asi sa zaradím medzi nepatrnú časť, ktorej sa kniha páčila. Recenzia TU.
  • Cenu nevinnosti som si kúpila z dôvodu, že som potrebovala niečo vážnejšie a strašidelnejšie. Kniha moje očakávania viac než splnila. Výborne napísaný triler z pera Rebeccy James môžem jedine odporučiť.
  • Ohľadom Příliš mnoho Kateřin som bola zo začiatku trochu neistá. Od Johna Greena som už dávnejšie čítala Kam zmizla Aljaška a, no...došla som do polovice a zabudla som o čom kniha bola. Iste preto chápete moje obavy ohľadom ďalšej jeho knihy. Som však rada, že som Johnovi dala druhú šancu. Pri knižke som si oddýchla a určite si prečítam aj ďalšie diela tohto spisovateľa.
  • Caraval som dostala ako recenzný výtlačok od megakníh. Veľa prezrádzať nebudem, môžem však povedať, že som si knihu zamilovala. Odporúčam všetkými desiatimi. Recenzia TU.
                                                                                               △△△△△△△△


Prechádzame k časti, pri ktorej moje srdce plesá a peňaženka plače. Za dva mesiace sa mi podarilo nahromadiť 11 kníh. Uf...

Marťana som kúpila spolu s Greenovkami na gorile.sk. Prebiehal totiž výpredaj kusoviek a no, veď ma poznáte. Cenu nevinnosti som si ukoristila spolu s Řekni vlkům, že jsem doma The story of king Arthur and his knights (samozrejme som ju zabudla odfotiť, omylom som tam dala 23 hodin. Áno, som úplne vymletá). SeduktorCaraval sú recenzné výtlačky a Artušovu smrť som dostala od babky. Knihu našla vo výkupe papiera, tak mi ju zobrala. Zárezy smrti som kúpila od jednej osôbky z Košíc za celkom slušnú cenu. No a Sempre, ktorú práve čítam a totálne ju žeriem, som si kúpila ako darček na narodeniny. Veď kto by to urobil, keď nie ja... 

To by bolo na dnes z mojej strany všetko. Nezabudnite sa v komentároch pochváliť, čo ste si tento mesiac kúpili vy. :) Prajem vám všetkým pekný zvyšok dňa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára