utorok 28. marca 2017

Unboxing 8

Už je to nejaký ten čas, čo som si objednávala dve úžasné knihy. Keďže som to ja, vychytala som práve obdobie inventúry, a tak som musela na svoju zásielku dlhšie čakať. Včera mi našťastie prišla správa, že knihy sú pripravené a môžem si pre nich prísť.
Aké knihy som tak nedočkavo vyčkávala?

Knižky som dostala v takejto originálnej taške. Musím povedať, že ma to milo prekvapilo.

Prvý náhľad dovnútra...

Tu už môžete vidieť, že som si objednala Arnarove deti od Blanky Gondovej a 23 hodin od Davida Wellingtona.

Arnarove deti mám už dlhšiu dobu vo svojom wishliste, no ku kúpe som sa dostala až teraz. Neskutočne sa na knihu teším, keďže mám obdobie vikingov celkom rada a príbeh vyzerá zaujímavo. Navyše tá úžasná obálka!!!
23 hodin je štvrtým dielom tetralógie o policajtke Laure Caxtonovej, ktorá sa tento svet snaží zbaviť upírov. David Wellington sa vďaka svojej fantázii a citu pre detail pomaly dostáva do priečky mojich TOP spisovateľov.

Blanka Gondová- Arnarove deti: Lilja, Olaf a Magnús žijú na Islande v osade svojho otca Arnara. Najvyšší boh Ódin bdie nad ich prosperitou, ale nedokáže zastaviť to, čo je už dávno utkané v niti osudu. Blíži sa posledný súboj bohov s temnými bytosťami podsvetia – Ragnarok. Jedine krásna Lilja môže zachrániť aspoň kúsok života na ostrove, ktorý sa rúti do záhuby. 
Jej brat Olaf sa z núdze vydá hľadať nové lovisko rýb, ale na mori ho zmietne vlna a odnesie k brehom krajiny, kde žijú trolovia. Medzitým ich brata Magnúsa unesú kupci a predajú ho ako otroka. Stane sa z neho vikingský bojovník, ktorý na ďalekých anglických brehoch bojuje za lásku princeznej Roweny a slobodu.
Vo štvrtom príbehu sa spolu s Liljiným synom Dagurom vydáte na dobrodružnú výpravu, ktorej cieľom je prinavrátiť siedmim severským kráľovstvám kúzelné meče a zachrániť princeznú fjordov z rúk zlého čarodeja Vagana, Temných elfov a Dragonidov. 


David Wellington- 23 hodin: Lovkyně upírů Laura Caxtonová je uvězněna v nejpřísněji střeženém vězení – mezi vrahy a individui bez zábran. Mnohem větší nebezpečí však vychází zpoza mříží, kde se vyskytuje Justinia Malvernová, nejstarší žijící upírka na světě. Její síla narůstá od okamžiku, kdy začala využívat vězně jako bar – má tolik krve, kolik se jí zachce. Lauře zbývá jen 23 hodin, aby se probojovala smečkou upírů, zločinců a zabijáků… 23 hodin k tomu, aby se pokusila ochránit svět před upírskou zlobou.

Dúfam, že obe knihy naplnia moje očakávania, ktoré sú tentokrát naozaj vysoké. 😊

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára