pondelok 1. júla 2019

Zmena je život


Od posledného príspevku prešlo niekoľko mesiacov a hoci by som sa mohla vyhovoriť na čitateľskú krízu, neurobím to. Pravdou je, že môj život zas a znova naberá iné obrátky a ja neviem, čo očakávať. Mení sa môj módny vkus, čitateľský vkus, ale aj moja povaha a ja sama. Stále sa hľadám, no mám pocit, že cieľ je už blízko.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt dom na piatej avenueKnižky som však nakupovať neprestala. Dalo by sa povedať, že som len zmenila žáner- od young adult kníh som prešla k tým pre dospelých. Fantasy a scifi vystriedala romantika a knihy plné intríg. Ani som netušila, že ma niečo takéto bude baviť. No stalo sa a ja si momentálne užívam knižku Dom na piatej avenue od autorky Sexu v meste. Knižka je písaná trošku netypicky, a to tak, že obsahuje obrovské množstvo postáv (zbohatlíkov, umelcov), ktoré bývajú práve na zmienenej ulici v New Yorku. Autorka sa zaoberá hodnotami života a tým, o koľko sa líši životný štýl ľudí pri peniazoch. Kniha je plná intríg a zvratov, a práve preto ma tak baví.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt summertime readingPoličky sa mi plnia historickými románmi- knižkami od Jany Pronskej, Jane Austen a mnoho ďalších autorov. Už ich pomaly nemám kam dávať, keďže moje druhé hobby zaberá väčšinu úložného priestoru- zbieram totiž modely koní a dávam si záležať, aby sa všetci členovia stáda cítili výnimočne a naplno si vychutnali výhľad izby.

Najnovšie sa môžem popýšiť aj celkom obstojným maturitným vysvedčením- okrem dejepisu, z ktorého som schytala 2, mám z ostatných predmetov za jedna. :) Dejepis mi nevyšiel z dôvodu, že som si vytiahla mne nemilé témy- reformácia a protireformácia, studená vojna a umelecké slohy 19. storočia. Profesori mali o zábavu postarané, keďže z mojich úst vychádzali perly ako:

Profesorka: "Ktorý z amerických prezidentov zabránil 3.svetovej vojne?"
Ja tuho rozmýšľam.
Profesorka: "Zastrelili ho."
Zo mňa vyletela samozrejme tá najväčšia blbosť: "Lincoln?"

Samozrejme som povedala aj omnoho väčšie blbosti, ale nechcem vyzerať ako totálny idiot čo sa nevyzná v dejinách, takže si ich radšej nechám pre seba. :D

Najväčšia zmena v mojom živote však príde v septembri, kedy sa z mojich rodných Košíc odoberiem do Nitry. Bola som prijatá na Univerzitu Konštantína Filozofa, konkrétne na štúdium archeológie. Som zvedavá, ako túto výzvu zvládnem. Dovtedy si však budem užívať leto- robiť vedúcu v tábore, brigádovať, relaxovať na záhrade a samozrejme čítať. :)

1 komentár: