utorok 9. októbra 2018

Mesiac knihomoľa 11 (september)

Prvý mesiac školy máme úspešne za sebou. Rovnako ako tisícky ďalších študentov, som sa aj ja ocitla v obávanom maturitnom ročníku, čo bol dôvod, prečo som v septembri prečítala len jednu knihu. Prehľad celého mesiaca nájdete v nasledujúcich riadkoch.

V kategórii prečítaných kníh tentoraz svieti jediná knižka, Venile. Fantasy príbeh o výnimočnom dievčati, ktoré sa vie meniť na zvieratá a na pleciach ktorej leží osud Dediny, sa čítal príjemne a konečné hodnotenie v podobe recenzie nájdete TU.

S nákupom kníh som sa "trošku" rozbehla. Hneď na začiatku mesiaca som si zadovážila Eleanor a Park od Rainbow Rowell. Knižku som si chcela prečítať už dávno, no čakala som na vhodnú chvíľu. Tá prišla v podobe antikvariátu, kde som si knihu kúpila za 3 eurá. V rovnakom antikvariáte som si zakúpila aj Pohanského kráľa od Adisona Marshallla. Obdobie kráľa Artuša patrí medzi moje obľúbené, a cena 6 eur doslova nabádala ku kúpe knižky.

Byť členkou niekoľkých skupín na facebooku sa oplatí. V jednej z tých knižných som naďabila na inzerát, ktorému som neodolala. Na poličku mi pribudli knihy Labyrint od Kate Moss a Ohnivá (pokračovanie Výnimočnej) od Kristin Cashore. Obe knihy mám už niekoľko mesiacov na wishliste, no kvôli vyššej cene som ich odsúvala. A odsúvala. A odsúvala. Našťastie som obe našla za menej než polovicu pôvodnej ceny. Jupí!

Keď som si už vravela, že kníh mám viac než dosť a že je potrebné ich aj čítať, nie len zhromažďovať, naskytla sa možnosť recenzného výtlačku od megakníh. Môj mozog v tej chvíli prestal pracovať. Skončila som s pokračovaním na sériu Caraval, s Legendou. Magický príbeh ma upútal, sympatické hlavné postavy len doladili detaily. Čoskoro sa môžete tešiť aj na recenziu.

Poslednými prírastkami za tento mesiac sú Undecover princess a Outlander. Prvú z kníh som si pôvodne plánovala kúpiť v slovenčine, no anglická obálka sa mi páčila viac, a tak bolo rozhodnuté. Čo sa Cudzinky týka, u nej vyhrala lacnejšia anglická verzia. Menší formát s nádhernou modrou obálkou a korunou mi učaroval, takže som ho brala všetkými desiatimi.

V septembri na blogu pribudli len 3 články- recenzia na Venile, knižné prírastky a jesenný wishlist (jedna z kníh bola práve Undercover Princess). Maturita sa bohužiaľ blíži, a tak musím väčšinu svojho času venovať štúdiu. Pretože vybrať si na maturu dejepis, geografiu, a angličtinu na C1, to naozaj môžem len ja...

Aký bol váš september? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára