piatok 28. septembra 2018

Jesenný wish-list!

Ako každé ročné obdobie, aj jeseň prináša kopu nových kníh. Edičné plány sa na nás hrnú z každej strany a povedzme si úprimne, je naozaj ťažké im odolať. Dnes vám preto prinášam zoznam kníh, ktoré by som si najbližšie mesiace chcela prečítať. :)


Sedem požehnaní je záverečným dielom trilógie z obdobia Veľkej Moravy. Ja ako milovníčka histórie som ihneď siahla po prvej časti už keď vyšla. Zapáčila sa mi natoľko, že som si kúpila aj druhý diel, no a teraz už len čakám na ten tretí.
Druhou knihou je pokračovanie fantasy série z pera Sebastiena de Castella. Na knižku sa neskutočne teším, už ostáva len našetriť. Mágia, tajomné tvory, podivné, no o to čarovnejšie názvy miest a ľudí...
Na prvý diel som nedávno napísala recenziu, takže ak sa chcete dozvedieť, prečo je Divotvůrce tak úžasné čítanie, kliknite SEM.
Zárezy smrti si ma získali svojimi neohrozenými postavami, originálnym námetom a samozrejme faktom, že ich autorkou je Veronica Roth. Nedočkavo čakám na vydanie druhej knihy (a bohužiaľ aj konca, keďže to nebude trilógia).


 An Amber in the ashes, Torch against the night, A reaper at the gates... Sabaa Tahir patrí medzi moje obľúbené autorky. Jej príbeh, inšpirovaný Rímskou ríšou, si získal tisícky čitateľov po celom svete. Vrátane mňa. Postavy som si takmer okamžite zamilovala a po dočítaní 1. knihy som si ihneď kúpila pokračovanie a prelúskala ho v angličtine. Rovnako urobím aj pri záverečnej knihe. Veď komu by sa chcelo čakať na preklad?
Slovenská autorka Majka Danihelová konečne vydáva svoji trilógiu. Prvá kniha s názvom V znamení ametystu je už na pultoch kníhkupectiev a ja sa neviem dočkať, kedy si ju prečítam.
Princezná v utajení je knižkou, ktorá ma zaujala už na Bibliotéke, kde som ju našla v angličtine. Nekúpila som ju však, pretože som mala tušenie, že sa čoskoro dočká aj slovenského prekladu. Nemýlila som sa- knižku už za chvíľočku budeme mať na našich pultoch.
Plameň v temnote je prerozprávaním príbehu o Mulan. Knižka ma zaujala hneď ako vyšla v anglickom jazyku a už-už by som si ju kúpila, keby som po pár mesiacoch depresie nezistila, že už má slovenský preklad.
Slovenským autorom sa u mňa poslednou dobou darí, preto siahnem aj po novinke  s vlčím námetom. Som zvedavá, či knižka predčí Venile od Valentíny Sedilekovej. :) 

Aké knižky očarili vás? :)


2 komentáre:

  1. Černé znamení je naprosto boží! Ještě lepší než Divotvůrce. Fakt. :D A osobně se taky těším na V znamení ametystu, má to úžasnou obálku. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oooo, tak to sa teším ešte viac. Keď ma Divotvůrce tak očaril, som zvedavá, čo urobí druhý diel. :)

      Odstrániť