sobota 23. apríla 2016

Unboxing 1

Vitajte v "novej" rubrike s názvom unboxing. Kto by náhodou nevedel, čo to znamená: unboxing je niečo ako otváranie balíčka, akurát pred kamerou alebo foťákom. Ja som si samozrejme vybrala foťák. :D Ide o to, podeliť sa s ostatnými o to, akú knihu ste si kúpili alebo dostali. Dnes mi prišiel balíček z kníhkupectva bux.sk, platila som si ho samozrejme sama. Tak, pusťme sa do toho. :)

Balíček bol pomerne veľký a ťažký, takže si domyslíte, že obsahoval viac titulov. Biela farba je tam kvôli zakrytiu osobných údajov, určite chápete.

Zabalené v niekoľkých vrstvách. Akurát by som ocenila bublinkovú fóliu. Či už preto, aby sa nepoškodili knihy alebo preto, že ju jednoducho milujem. :D Spoznáte, o aké knihy sa jedná?

A tu ich máme. :3


Nekonečný príbeh, Fanúšička a Meno hviezdy. :33 Na Fanúšičku si ale musím počkať..dostanem ju až na Vianoce. ._.

Poznáte niektorú z kníh? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára