sobota 23. apríla 2016

Bibliotéka 2015

Tento rok som aj ja dostala príležitosť navštíviť túto úžasnú akciu. Keďže sme sa s rodinou vybrali do Bratislavy na výstavu Titanic a ja som zistila, že sa v tom čase koná aj Bibliotéka, voľba bola jasná. Verte mi, nechceli by ste byť v koži mojich starých rodičov. :D Hneď ako sme sa ubytovali, otravovala som ich s otázkou kedy už pôjdeme na Bubliotéku? Nuž, mali to so mnou ťažké.
Našťastie som sa dočkala a ešte v ten deň sme prešli "bránami" Incheby. Hneď ako som vstúpila do tohoto knižného raja, zmohla som sa len na WAU! Kam ste sa pozreli, boli stánky s knihami, besedy... Samozrejme som hneď zamierila k Ikaru, kde sa predávali knihy aj od 1 eura. Aké ale bolo moje sklamanie, keď som zistila, že všetky dobré knihy sú už vypredané! Pobrala som sa teda k Panta Rhei a tam sa prehrabala všetkými knihami. Nakoniec som si odniesla Stefanove Denníky- Zrodenie od L.J.Smith.

Keďže nemám žiadne foto z Bibliotéky, prikladám fotku z netu- http://www.webnoviny.sk/knihy/clanok/1010397-biblioteku-navstivilo-44-016-ludi/

Ďalší bod programu bol Titanic. No, poviem vám, keď som tam stála a pozerala na model lode, nebolo mi všetko jedno... V niektorých miestnostiach púšťali aj tématické pesničky. So setrou sme prešli chodbou s kajutami a zaspomínali si, ako Leonardo DiCaprio ako Jack a Kate Winslet ako Rose tadiaľto bežali vo filme Titanic. V ďalšej miestosti sme naďabili na ľadovec, ktorý má na svedomí smrť stoviek ľudí. Verte či nie, bol naozaj z ľadu. A nakoniec niečo, na čo som sa veľmi tešila - maketa prednej časti lode, kde ste sa mohli postaviť, roztiahnuť ruky a zapózovať. Samozrejme som neodolala a zahrala sa na Rose.
Náš posledný deň v Bratislave sme strávili nakupovaním. Okamžite som zamierila do kníhkupectva, ktoré bolo vedľa reštaurácie, kde sme sa zastavili a nabrali nové sily. Veľmi ma prekvapilo, že knihy sú tu hrozne lacné. Možno to bude tým, že sa kníhkupectvo volá "Knihy pre každého" a všade naokolo sú obrovské plagáty s nápisom VEĽKÝ KNIŽNÝ VÝPREDAJ. Nakúpila som naozaj výhodne- niektoré knihy tu stáli len 2,99. :)
Na záver vám prikladám fotku mojich úlovkov. Stefanove Denníky sú z Bibliotéky, HP- filmová kouzla z Martinusu a Erebos a Dotyk smrti z už spomínaného kníhkupectva.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára