pondelok 15. mája 2017

Unboxing 11

Dnes mi dorazil recenzný výtlačok z megakníh. Jedná sa o jednu z noviniek, ktoré ma v poslednej dobe dokázali upútať. Presvedčilo ma najmä celkom dobré hodnotenie na Goodreads (4/5) a odporúčania zahraničných booktuberov. A taktiež tá úžasná obálka!!! Možno už tušíte, o akú knihu ide. 😃

Zásielku prevzala babka, keďže ja som bola v tom čase v škole. 
O to viac som sa tešila, kedy prídem domov a vrhnem sa na balík.

Prvý náhľad a vy už asi viete, o akú knihu sa jedná...

Kto tipoval Caraval od Stephanie Garber, môže si zatlieskať. 
Skutočne sa jedná o novinku z vydavateľstva Egmont.

No nie je kniha nádherná? :)
Oficiálna anotácia: Ať už jste o Caravalu slyšeli cokoli, určitě se to nevyrovná realitě. Je to víc než hra! Je to magie. Scarlett vždy toužila Caraval zažít a letos dostala pozvánku. Jenže vzápětí unese její sestru Tellu tajemný režisér celého představení. Není se čeho bát, Caraval je přece jen zdání. Ale co když ne? Ať už je to jakkoli, Caravalem musí Scarlett projít i se zlomeným srdcem a sestru rychle najít, než se spustí nebezpečný dominový efekt následků a navždy ji ztratí.

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem megaknihám. Vy si knihu môžete zakúpiť TU.
A samozrejme sa v blízkej budúcnosti tešte na recenziu. 

4 komentáre:

  1. Na světě knih v Praze tam byla doslova všude :D Švagrová se po ní dívala, ale zjistili jsme, že na netu nás pořád vyjde levněji :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Caraval, to je parádní kousek :) Už se těším až se do něj pustím :) Hezké čtení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsem zvědavá na recenzi, snad bude brzo:) A ať se ti kniha líbí!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem za komentáre, recenziu sa pokúsim napísať čo najskôr. Naozaj som zvedavá, ako sa mi kniha bude páčiť. :)

    OdpovedaťOdstrániť