streda 5. apríla 2017

Mesiac knihomoľa 7

Marec je pre nás knihomoľov takým menším sviatkom- je to predsa mesiac našich milovaných kníh. Väčšina z nás sa pokúša dobehnúť resty a prečítať toho čo najviac. Inak to tento mesiac nebolo ani u mňa. 

Aké knihy som si kúpila?
Keďže som sa s nákupmi minulý mesiac akosi rozbehla, niekde sa to odraziť muselo. Ako zvyčajne si to odniesla moja peňaženka, a tak mi za marec pribudli len dve knihy. Avšak o to väčšiu radosť z nich mám. Prvou knihou je 23 hodin od Davida Welligtona. Jedná se o štvrtý, a teda predposledný diel upírskej tetralógie. Neskutočne sa na príbeh teším a som zvedavá, ako Laura Caxtonová vykľučkuje zo situácie, do ktorej sa v závere tretieho dielu dostala. 
Druhou a aj poslednou kúpenou knihou sú Arnarove deti od slovenskej spisovateľky Blanky Gondovej. Knižku som si kúpila práve kvôli vikinskému obdobiu, v ktorom sa dej odohráva. Knihu mám momentálne rozčítanú a som ňou naozaj očarená. 

Aké knihy som  prečítala?

  • Mesiac som započala knihou Vek zázrakov. Príbeh sa vymykal všednosti. Na pozadí dospievania hlavnej hrdinky poukazoval na klimatické zmeny, spôsobené nikým iným ako ľuďmi. Ak chcete o knižke vedieť viac, prečítajte si minirecenziu TU. 4/5

  • Pokračovanie na Iskru v popole by sa dalo opísať asi takto: ARGHFJKLHA!!! Jednoducho dokonalé!!! Mimo to, že som nad knihou (a Elijášom) celý čas slintala, bol dej napínavý a plný zvratov. Prekvapenie čakalo snáď na každej strane a ten koniec! Než svetlo sveta uzrie tretí diel (2018), tak asi od nedočkavosti zomriem.  5/5

  • Dívka z nočních můr bola slabším pokračovaním Anny krvi oděnej. Príbeh bol fajn, ale vzhľadom na to, že má ísť o hororovú knihu, v nej veľa duchárčenia a ľakačiek nebolo. Recenziu nájdete TU. 3/5

  • Výnimočná bola výnimočná a to vo všetkých smeroch. Originálny príbeh, sympatické postavy, jednoduchý štýl písania autorky. Čo viac si želať? Minirecenzia TU.   4.5/5

  • S Čiernym krásavcom som sa opäť vrátila na základnú školu, kde som knihu prvýkrát čítala. Už vtedy ma uchvátil príbeh žrebca so srsťou čiernou ako noc. Jeho život bol bohužiaľ poväčšinou rovnako čierny. Napriek tomu som si príbeh užila. Dopomohli tomu aj nádherné ilustrácie.  4/5

Aké knihy som  dostala?
Už tradične ostávam na nule. 😁

NOVINKA!!!
Inšpirovaní našimi susedmi, u nás vznikol projekt Podporujeme slovenských autorov. Nedávno sa uskutočnil konkurz na post recenzenta a ja som mala to šťastie a bola som vybraná. Onedlho sa teda môžete tešiť aj na moje recenzie, ktoré budú uverejnené na blogu- 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára