piatok 26. augusta 2016

Unboxing 4

Od 4. augusta som bola ako na ihlách a dennodenne kontrolovala svoj e-mail, či mi nepísali z Martinusu. Objednala som si totiž moju prvú knižku v angličtine, a to Between the Lines od Jodi Picoultovej a jej dcéry Samanthy van Leerovej. Že sa jedná o prvý diel rozprávkovej série som zistila, až keď som bola v polovici čítania druhého dielu s názvom Láska mezi písmenky
Som si vedomá toho, že nad knižkou budem pravdepodobne sedieť so slovníkom, ale čo už. Dosť bolo obkecávania, ide sa rozbaľovať. 

Ako teda balíček vyzeral? Bol pomerne tenký a ľahký, takže sa mi dobre otváral.

Takto vyzeral pod prvou vrstvou kartónu.

Tu ju máme! Between the lines s úplne úžasnou obálkou. ^^
Áno, to pod knižkou je periodická tabuľka od Martinusu. 

No nie je nádherná? 

To by bolo na dnešný unboxing všetko. Z knižky mám neskutočnú radosť a dúfam, že sa s tou angličtinou nejako popasujem. Držte mi palce. :)
Čítali ste knihu? Alebo sa na ňu chystáte?





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára